سرمایه گذاری مستقیم توقف آخرین عرضه‌اولیه بهمن ماه / «قرن» کی باز می‌شود؟ - اینوست دایرکت

به گزارش تجارت‌نیوز، نماد قرن که به عنوان چهارمین عرضه اولیه بهمن ماه وارد بورس شد پس از گذشت دو هفته از شروع معاملات به دلیل نوسان ۵۰درصدی قیمت سهام، به منظور برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی توسط ناشر متوقف شد. فعالان بورس می‌توانند هرگونه پرسش یا ابهام در خصوص فعالیت این شرکت را تا پایان روز سه‌شنبه در وبسایت تدان ثبت نمایند. پس از ثبت پرسش‌ها شرکت پدیده شیمی قرن دو روز کاری زمان دارد تا در اطلاعیه‌ای نتایج برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی را در وبسایت کدال منتشر کند.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد اگر مشکل خاصی وجود نداشته باشد، نماد قرن روز شنبه مجددا معاملات خود را از سر بگیرد.
قرن چندی پیش توضیحاتی را در خصوص اطلاعات و صورت‌های مالی منتشر شده ارائه کرد که در بخشی از آن اشاره شده که شرکت در سال ۹۸ اقدام به درخواست جهت انتشار اوراق مرابحه به مبلغ یکهزار میلیارد ریال نمود ولی با توجه منقضی شدن زمان موافقت اصولی، برنامه دیگری جهت انتشار اوراق در سال جاری ندارد. همچنین بر اساس این اطلاعیه، شرکت پدیده شیمی جم ۴۳ درصد از کل سهام قرن را در اختیار دارد و پیش‌بینی می‌شود شرکت پدیده شیمی جمع نیز تا پایان سال ۹۸ در فرابورس عرضه شود. اما با توجه به عرضه‌اولیه‌های پیش رو به نظر نمی‌رسد این امر در سال جاری شود.

قرن در بهمن ماه از فروش انواع محصولات شوینده خود درآمدی ۱۱۰ میلیارد تومانی داشته که نسبت به ماه گذشته رشدی ۲۰ درصدی را نشان می‌دهد. همچنین میزان تولید مواد شوینده این شرکت نیز در مجموع ۱۳ هزار و ۲۱۱ تن بوده که در مقایسه با دی ماه ۳درصد بیشتر بوده است.

همچنین بر اساس گزارش مالی ۹ ماهه شرکت پدیده شیمی قرن در ۹ ماه نخست امسال نزدیک ۱۴۴میلیارد تومان سودآوری داشته که در مقایسه با سال گذشته رشدی ۷۶درصدی را نشان می‌دهد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 176 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 2 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها