سرمایه گذاری مستقیم آخرین اخبار از عرضه اولیه‌های جدید بورسی / عرضه اولیه بعدی کدام نماد است؟ - اینوست دایرکت

به گزارش تجارت‌نیوز، چهارشنبه اخیر، در جریان عرضه اولیه سهم «وپویا» حداکثر به هر کد (نفر)، تعداد ۲۲۹ سهم در سقف قیمت ۴۱۰۰ ریال تعلق گرفت که ارزش تقریبی آن حدود ۹۴۵۰۰ تومان شد.

پس از این عرضه اولیه، نوبت عرضه اولیه کدام نمادها خواهد شد؟

طبق آخرین اخبار مربوط به عرضه اولیه، قرار است شستا ۱۵ درصد از سهام بزرگترین هلدینگ سیمان و ساختمانی کشور را در بورس عرضه ‌کند. با این حال هنوز زمان دقیق این عرضه اولیه اعلام نشده است.

خبر دیگر مربوط به عرضه اولیه شرکت‌های زیرمجموعه همراه اول در بورس است. مدیر عامل همراه اول از «ورود شرکت‌های زیرمجموعه همراه اول به بورس در سال جاری» خبر داده است اما زمان دقیق این عرضه اولیه هم اعلام نشده است.

علاوه بر این، افسانه اروجی، معاون بازار فرابورس، پیش از عرضه اولیه «وپویا» خبر داده بود که دو عرضه اولیه در دستور کار فرابورس قرار دارد که یکی از این عرضه اولیه‌ها به روش ثبت سفارش و دیگری به روش گشایش نماد است.

وی به ایسنا توضیح داده بود: در واقع عرضه اولیه به روش ثبت سفارش برای سرمایه‌گذاری پویا و عرضه اولیه به روش گشایش نماد برای بیمه خاورمیانه است که در حال پیگیری امور مربوط به آن برای انتقال از بازار پایه به بازار اول هستیم.

احتمالا در روزهای آینده باید منتظر عرضه اولیه به روش گشایش نماد برای بیمه خاورمیانه بود.

همچنین عرضه اولیه دیگری که احتمالا در آینده نزدیک انجام شود، مربوط به لیزینگ پارسیان است.

اخیرا مدیرعامل لیزینگ پارسیان از عرضه اولیه سهام این شرکت با نماد ولپارس، در بورس تهران تا پایان تیر ماه خبر داده و گفته بود: پروسه عرضه لیزینگ پارسیان در بورس تهران به مراحل پایانی رسیده است و در مرحله قیمت‌گذاری قرار دارد.

با این حال، مجید نوروزی، معاون ناشران و اعضای شرکت بورس اوراق بهادار تهران هم به شرکت‌هایی که پذیرش شده و در انتظار درج نماد هستند، اشاره کرده و گفته است: صنعت غذایی کوروش، شرکت‌های لیزینگ پارسیان، لیزینگ کارآفرین، تولید نیروی برق آبادان، سرمایه‌گذاری سیمان تامین، بهساز کاشانه تهران و سپید ماکیان از جمله شرکت‌هایی هستند که در جلسه هیات پذیرش با ورود آنها به بورس موافقت شده و با احراز شرایط تعیین شده در آینده نزدیک نمادآنها درج خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 247 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 1 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها