سرمایه گذاری مستقیم بازگشت شاخص کل به کانال 2 میلیون واحدی / سبزپوشی شاخص در روز پرنوسان بورس - اینوست دایرکت

به گزارش تجارت‌نیوز، در آغاز معاملات امروز بازار سهام اگرچه شاخص کل رشدی ۱۴ هزار واحدی را نشان می‌دهد اما اکثر نمادهای بازار در محدوده منفی در حال معامله هستند و جو حاکم بر بازار مجددا در حال منفی شدن است. این در حالی است که در شروع بازار اکثر نمادها با صف خرید کار خود را آغاز کرده بودند. با این حال در این بازار پرنوسان به نظر می‌رسد هر لحظه امکان بازگشت نمادها به صف خرید نیز وجود دارد.

در یک ساعت نخست معاملات امروز، بیش از ۷۴۸ هزار معامله صورت گرفت که طی آن ۴ میلیارد و ۷۸۲ میلیون سهم با ارزشی بالغ بر ۸۴ هزار میلیارد ریال دادوستد شدند. این در حالی بود که سه نماد فولاد، اخابر و خودرو بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند و نماد پارسان نیز تنها نمادی بود که بیش از ۱۰۰۰ واحد تاثیر منفی بر شاخص کل داشت.

در بازار فرابورس نیز سه نماد میدکو، بپاس و هرمز تاثیرگذارترین نمادها در رشد ۵۹ واحدی این بازار بودند.

معاملات امروز بازار سهام در حالی پیگیری می‌شود که عرضه اولیه «ثبهساز» نیز از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه آغاز شده است و تا ساعت ۱۱ ادامه دارد.

بانکها و موسسات اعتباری، گروه خودرو و ساخت قطعات و سرمایه‌گذاری‌ها پر معامله‌ترین گروه‌های امروز بورس هستند و گروه حمل و نقل و عرضه برق و گاز با بیشترین فشار عرضه مواجه شده‌اند.

معاملات پرنوسان امروز در حالی پیگیری می‌شود که برخی نمادها نیز به دلیل افزایش سفارش‌ها متوقف شده و معاملات آنها به زمان دیگری موکول شده است.

روز گذشته شاخص کل بورس با افتی ۶۵ هزار واحدی به زیر کانال ۲ میلیون واحدی سقوط کرده بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 278 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 31 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها