سرمایه گذاری مستقیم بهترین ارز های دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی / روی کدام یک از آنها سرمایه‌گذاری کنیم؟ - اینوست دایرکت

 

به گزارش اینوست دایرکت، پروژه‌های ارز های دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی در اوایل سال ۲۰۲۴ محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. ترکیب هوش مصنوعی و فناوری بلاک‌چین استفاده‌های جدید و کاربردهای بیشتری در حوزه‌های مالی، ذخیره‌سازی داده‌ها، رایانش ابری و غیره ایجاد کرده است. هوش مصنوعی می‌تواند برنامه‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) را با خودکار کردن تجارت، بهبود غربالگری قراردادهای هوشمند و تولید NFT‌های هنری بهبود بخشد.

در حال حاضر صدها پروژه ارز های دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی وجود دارد که هر یک بازار خاص خود را در داخل و خارج از فضای ارز دیجیتال هدف قرار می‌دهند.

بهترین پروژه‌ ارز های دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی در سال جاری

Fetch.ai یکی از پروژه‌های پیشرو ارز دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی با سرمایه بازاری میلیارد دلاری است. این پروژه به کاربران امکان ساخت و درآمدزایی از برنامه‌ها و خدمات ارز دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه می‌دهد. یکی از ویژگی‌های برجسته فتچ ای‌آی عاملان اقتصادی خودمختار هستند که وظایف مختلفی مانند پردازش و اشتراک‌گذاری داده‌ها بین دستگاه‌های اینترنت اشیا و تسهیل تجارت در صرافی‌های غیرمتمرکز را انجام می‌دهند. Fetch روی بلاک‌چین خود عمل می‌کند و از ترکیبی از اجماع اثبات کار (PoW) و اثبات سهام (PoS) بهره می‌برد.

Render Network (RNDR)

Render Network یک پلتفرم مبتنی بر اتریوم است که رندرینگ ابری GPU را غیرمتمرکز می‌کند. این پلتفرم افراد نیازمند به خدمات رندرینگ را با صاحبان GPU‌های قدرتمند متصل می‌کند و به هنرمندان و شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا وظایف رندرینگ خود را با هزینه‌ای کمتر انجام دهند. این پلتفرم سیستم قیمت‌گذاری طبقه‌بندی شده‌ای بر اساس شهرت اپراتورهای نود دارد که رایانش ابری GPU را دموکراتیک کرده و به نیازهای مختلف بودجه‌ای سازگار می‌شود.

The Graph (GRT)

Graph یک پروتکل ایندکس‌گذاری غیرمتمرکز است که داده‌های بلاک‌چین را پردازش و ذخیره می‌کند، مشابه یک مرورگر وب. کاربران از طریق زیرگراف‌ها در اکوسیستم‌های مختلف بلاک‌چین پیمایش می‌کنند که پرس‌وجوی داده‌ها را بهبود می‌بخشد. توکن بومی پروتکل، GRT، برای تراکنش‌ها استفاده می‌شود. Graph  نقش مهمی در پل‌سازی بین وب ۲ و وب ۳ ایفا می‌کند.

BitTensor (TAO)

BitTensor یک زیرساخت متن‌باز با مکانیسم اجماع منحصربه‌فرد اثبات (PoI) است. این پروژه به عنوان یک بازار غیرمتمرکز با زیرشبکه‌هایی برای وظایف خاص مانند هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و ذخیره‌سازی داده‌ها عمل می‌کند. زیرشبکه‌ها ماینرها را برای اشتراک‌گذاری راه‌حل‌ها تشویق می‌کنند و اعتبارسنج‌ها کیفیت کار را ارزیابی می‌کنند. BitTensor هدف دارد هوش مصنوعی را از طریق فناوری بلاک‌چین دموکراتیک کند.

Akash Network (AKT)

Akash Network یک بازار رایانش ابری معرفی می‌کند که کاربران در آن منابع ابری را با استفاده از AKT خرید و فروش می‌کنند. این پروژه ذخیره‌سازی غیرمتمرکز و مالکیت دارایی‌ها را با هزینه‌های کمتر نسبت به سیستم‌های سنتی ارائه می‌دهد. Akash با موسساتی مانند Coinbase Prime و Solve.Care همکاری دارد. این پروژه از سیستم ویژه‌ای برای ذخیره‌سازی غیرمتمرکز استفاده می‌کند که منجر به افزایش استفاده و علاقه سرمایه‌گذاران می‌شود.

AIOZ Network (AIOZ)

AIOZ Network که توسط AIOZ ایجاد شده است، راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری را در زمینه‌های ذخیره‌سازی وب ۳، رایانش هوش مصنوعی، پخش زنده و ویدئوهای درخواستی ارائه می‌دهد. این پروژه روی شبکه کازموس به کمک DPoS عمل می‌کند و یک بازار غیرمتمرکز برای دارایی‌ها و منابع محاسباتی مرتبط با هوش مصنوعی ارائه می‌دهد. تنظیمات AIOZ هزینه‌های رقابتی برای رایانش ابری فراهم می‌کند که برای کسب‌وکارها و توسعه‌دهندگان مفید است.

SingularityNET (AGIX)

SingularityNET یک بازار برای محصولات و خدمات هوش مصنوعی است که به کاربران امکان می‌دهد مدل‌های هوش مصنوعی را ایجاد و ادغام کنند. بلاک‌چین این پلتفرم قالب‌های قرارداد هوشمند برای توسعه سریع‌تر ارائه می‌دهد. SingularityNET بیش از ۷۰ سرویس مبتنی بر هوش مصنوعی از جمله تشخیص فرمان صوتی و کلون‌سازی صدا دارد. تراکنش‌ها با استفاده از توکن بومی آن، AGIX، انجام می‌شود.

Ocean Protocol (OCEAN)

Ocean Protocol به تامین‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا داده‌ها را مستقیماً به مصرف‌کنندگان از طریق قراردادهای هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی بفروشند. این پروژه که در سال ۲۰۱۷ تاسیس شده است، از صنایع مختلفی مانند بهداشت و امور مالی پشتیبانی می‌کند. این پروتکل ابزارهایی برای توسعه‌دهندگان فراهم می‌کند تا برنامه‌های غیرمتمرکز هوش مصنوعی تولید و آنها را به مرحله درآمدزایی برسانند.

آیا هوش مصنوعی برای ارز دیجیتال خوب است؟

ادغام هوش مصنوعی در فضای ارز دیجیتال مزایای متعددی از جمله خودکارسازی تجارت، افزایش امنیت قراردادهای هوشمند و پروژه‌های NFT نوآورانه ارائه می‌دهد. با ادامه تکامل هوش مصنوعی و فناوری بلاک‌چین، هم‌افزایی آنها انتظار می‌رود پیشرفت‌های چشمگیری ایجاد و فرصت‌های جدیدی در بخش‌های مختلف فراهم کند.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال اینوست دایرکت بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش اینوست دایرکت تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 37 views بار دسته بندی : اخبار اجتماعی تاريخ : 28 می 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها