سرمایه گذاری مستقیم بورس امروز را چگونه آغاز کرد؟ / کدام نمادها سنگین‌ترین صف فروش را دارند؟ - اینوست دایرکت

به گزارش تجارت‌نیوز، در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز سه‌شنبه ۲۱ مردادماه، صف‌های فروش سنگین در اکثر نمادهای بزرگ و شاخص‌ساز خبر از سقوط شاخص کل در ابتدای بازار امروز می‌دهد. این در حالی است که در طرف تقاضا نیز برخی نمادهای بانکی و ساخت‌وساز با صف خرید خوبی مواجه شده‌اند.

در مرحله پیش‌گشایش امروز نمادهای شپنا، خگستر، وتجارت و شتران به ترتیب با ۷۵۷، ۵۵۷ و ۴۰۴ میلیون صف فروش با بیشترین فشار عرضه مواجه شده‌اند و از سوی دیگر در طرف تقاضا نیز ولپارس، وآیند و ونیکی بیشترین متقاضی خرید را دارند.

بازار سهام امروز در حالی از دقایقی دیگر بازگشایی می‌شود که روز گذشته شاخص کل بورس با وجود رشد ۲۰ هزار واحدی و ورود به کانال ۲ میلیون و ۱۰۰ هزارتایی در ابتدای معاملات در نهایت با افتی ۱۳ هزار واحدی به کار خود خاتمه داد.

مسائل مربوط به  پذیره‌نویسی یا لغو دومین صندوق ETF دولتی موجب شد تا فشار عرضه در بسیاری از نمادها به خصوص نمادهای پالایشی به شدت افزایش یابد و این جو منفی به کل بازار سرایت کند.

پیش از شروع بازار امروز نیز نمادهای وگردش و شرنگی به دلیل افشای اطلاعات گروه الف متوقف شدند.

امروز همچنین قرار است عرضه اولیه «زملارد» از ساعت ۱۳ تا ۱۷ انجام بگیرد. این در حالی است که ثبت سفارش آفلاین این نماد از روز گذشته آغاز شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 130 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 31 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها