سرمایه گذاری مستقیم تصمیمات مجامع عمومی چند شرکت بورسی / «شرانل» و «شنفت» سود نقدی ۱۵۰ تومانی تقسیم می‌کنند - اینوست دایرکت

به گزارش تجارت‌نیوز، بر اساس اطلاعات منتشرشده در وبسایت کدال، برخی شرکت‌ها امروز تصمیمات مجامع عمومی خود را در این وبسایت بارگزاری کنند. مجامعی که در آن ضمن تصویب صورت‌های مالی سال منتهی به ۲۹ اسفند ۹۸، میزان سود قابل تخصیص به سهامداران و نحوه پرداخت آن نیز تعیین شد.

بر این اساس شرکت داروسازی اسوه «داسوه» سود نقدی ۸۵ تومانی را برای هر سهم خود در نظر گرفته که معادل ۶۸ درصد از سود خالص هر سهم شناسایی شده برای این شرکت بوده است. سهامداران می‌توانند از مهرماه برای دریافت سود نقدی خود به شعب بانک ملت مراجعه کنند.

شرکت دیگری که میزان سود نقدی تقسیمی به سهامداران خود را در مجمع عمومی به تصویب رسانده، شرکت نفت ایرانل «شرانل» بوده است. این شرکت برای هر سهم خود ۱۵۰ تومان سود به سهامداران خود تقسیم می‌کند که ۱۰۰ درصد سود شناسایی شده این نماد بوده است.

شرکت نفت پارس «شنفت» نیز طی اطلاعیه‌ای ضمن تصویب صورت مالی سال ۹۸ خود، سودی ۱۵۰ تومانی برای هر سهم خود به منظور تقسیم برای سهامداران در نظر گرفته است. این سود نقدی که ۹۰ درصد سود شناسایی شده است. سهامداران حقیقی می‌توانند از تاریخ ۱۵ مرداد از طریق نرم‌افزار تاپ اقدام به دریافت سود نقدی خود کنند.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 260 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 1 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها