سرمایه گذاری مستقیم رئیسی: مردم را در تصمیمات اقتصادی دولت سهیم می‌کنیم نه غافلگیر/اگر اراده کنیم از مشکلات عبور خواهیم کرد - اینوست دایرکت

به گزارش خبرگزاری اینوست دایرکت ( سرمایه گزاری مستقیم ) از زنجان، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر پنجشنبه در ادامه برنامه‌های سفر خود به استان زنجان در دیدار با فرهیختگان این استان با ابراز خوشحالی از دیدار با نخبگان، اساتید دانشگاه، دانشجویان و دانش آموزان این استان، گفت: بنده برای شما جوانان ارزش زیادی قائل هستم و شما نیز ارتباط خود با دولت را حفظ کنید.

رئیس جمهور با بیان اینکه توجه به هنر در دانشگاه ها و مدارس مهم است، افزود: در پیام اخیر رهبر معظم انقلاب برای اعضای جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی توجه به هنر از موضوعات مهم بود. شورای عالی انقلاب فرهنگی قرارگاه اصلی فعالیت های هنری انقلاب است.

دکتر رئیسی گفت: ما از زنجان چهره های فرهیخته ای مانند شیخ اشراق داشتیم که چهره شان در جهان اسلام می‌درخشد.

دکتر رئیسی با اشاره به نقش بنیاد ملی نخبگان برای شناسایی نخبگان و نیز معرفی آنها به مردم گفت: تاسیس این بنیاد از ابتکارات رهبری است که باید در این دولت آن را فعال تر کنیم.

آیت الله رئیسی ضمن تاکید بر ظرفیت های استان زنجان گفت: اقتصاد دیجیتال و مجازی می‌تواند در این استان فعال شود. دانشگاه باید در کنار صنعت، کشاورزی و معدن باشد. این نمی شود که دانشگاه از صنعت فاصله داشته باشد. بازار باید علمی فعالیت کند و نظام اقتصادی کشور هم باید علمی باشد.

دکتر رئیسی ادامه داد: عملکرد دولت سیزدهم تحول محور و بر اساس عدالت بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب است.

رئیس جمهور با تاکید بر لزوم حل مشکلات با روحیه انقلابی گفت: ما باید نظام اقتصادی کشور را اصلاح کنیم و این اصلاح حتما با نظر نخبگان و اقناع مردم است، دولت در این زمینه شوک اقتصادی وارد نخواهد کرد و در اجرای تصمیمات و جراحی های اقتصادی مردم را غافلگیر نمی‌کنیم.

آیت الله رئیسی در پاسخ به درخواست تعدادی از قهرمانان ملی در رشته های مختلف برای رفع مشکل استخدام و مسکن آنان گفت: توجه به مسکن و استخدام قهرمانان خارج از عدالت نیست زیرا آنها روی سکوها نام و پرچم ایران را به اهتزاز در آوردند.

دکتر رئیسی همچنین تاکید کرد: مسکن یکی از نیازهای اساسی کشور است و اگر ساخت مسکن رونق نگیرد، عقب افتادگی زیادی ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/س

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 317 views بار دسته بندی : اخبار استانها تاريخ : 19 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها