سرمایه گذاری مستقیم نحوه استعلام از سود سهام عدالت چگونه است؟ - اینوست دایرکت

 

نحوه استعلام از سود سهام عدالت چگونه است؟

بر اساس اعلام سپرده‌گذاری مرکزی، سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت به نشانی www.sahamedalat.ir در دسترس مردم قرار دارد تا از طریق آن به‌راحتی بتوانند

به گزارش اینوست دایرکت، بر اساس اعلام سپرده‌گذاری مرکزی، سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت به نشانی www.sahamedalat.ir در دسترس مردم قرار دارد تا از طریق آن به‌راحتی بتوانند.برای اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را دنبال کنید

نحوه استعلام سهام عدالت

بر اساس اعلام سپرده‌گذاری مرکزی، سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت به نشانی www.sahamedalat.ir در دسترس مردم قرار دارد تا از طریق آن به‌راحتی بتوانند به جزئیات و اطلاعات مربوط به سهام عدالت خود، از جمله مشاهده دارایی سهام عدالت، دسترسی پیدا کنند.

جهت دریافت استعلام سهام با کدملی تنها داشتن کد سجام کافی است. به گزارش اقتصاد نیوز ،‌برای دسترسی به اطلاعات، کاربران بازار سرمایه باید وارد سایت سمات به آدرس www.csdiran.ir شوند. سپس به درگاه یکپارچه ذینفعان وارد شده و ثبت نام کنند. پس از تکمیل اطلاعات، کاربران با کدملی و رمزعبور می‌توانند وارد پنل کاربری خود شوند.

یک تصمیم مهم برای سهامداران عدالت 

چند روز قبل نیز یک تصمیم مهم در خصوص سهامداران عدالت در استان‌ها اتخاذ شد که بر اساس آن و با توجه به مصوبه شورای عالی بورس، چند استان آگهی دعوت به مجمع خود را منتشر کردند. 

آبان‌ماه سال ۱۴۰۲ بود که شورای عالی بورس مصوبه‌ای مبنی بر اینکه مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت باید تا پایان شهریور ۱۴۰۳ برگزار شود، ابلاغ کرد. بر این اساس، ۲ استان خراسان شمالی و زنجان به‌عنوان پایلوت در مرحله اول انتخاب شدند که قرار بود تا پایان سال ۱۴۰۲ مجامع آن‌ها برگزار شود که این امر تحقق یافت.

وی در این زمینه گفت: «چند استان هم فعلا آگهی برگزاری مجمع خود را منتشر کردند و به نظر می‌رسد استان‌هایی همچون ایلام، کرمان، قزوین و استان مرکزی مجمع خود را تا پایان تیرماه برگزار کنند. سایر شرکت‌ها به محض اینکه اقدامات آن‌ها نهایی شد آگهی خود را در کدال منتشر خواهند کرد تا طبق مصوبه شورای عالی بورس مجامع برگزار شود.» 

 

سبدگردان آسمان


منبع :


صد آنلاین

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 15 views بار دسته بندی : اخبار اجتماعی تاريخ : 21 ژوئن 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها