سرمایه گذاری مستقیم آرایش شاینی (براق) بهتر است یا میکاپ مات؟ - اینوست دایرکت

پاسخ به این سؤال که آرایش شاین بهتر است یا مات تنها یک چیز است، سلیقه افراد. هیچ منطق و معیار مشخصی وجود ندارد که بگوید آرایش شاین بهتر بوده یا مات چرا که این مورد هم مانند انتخاب سبک لباس بستگی به نظر و سلیقه هر شخصی دارد. بااین‌وجود نمی‌توان گفت که کدام آرایش بر دیگری برتری دارد اما می‌توان تعریف درستی از هر دو آرایش شاین و آرایش مات داشت و در کنار هرکدام گفت که چه آرایشی برای چه صورت و حتی چه مراسمی مناسب است.

اگر می‌خواهید به‌صورت کامل با این دو سبک آرایشی آشنا شوید و در انتها یک انتخاب عالی و مناسب را برای خود داشته باشید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

آرایش شاینی یا براق چه نوع آرایشی است؟

آرایش شاین همان‌طور که از نام آن مشخص است، سبکی از آرایش است که جلوه‌ی براقی به چهره شما می‌دهد. در این سبک آرایش از مواد آرایشی شاین دار یا اکلیل دار استفاده می‌شود. اگر سری به آلبوم‌های قدیمی یا تصاویر قدیمی گالری گوشی خود بیندازید، متوجه خواهید شد که این سبک از آرایش همان سبکی بوده که در سال‌ها قبل بسیار طرف‌دار داشت و خودمان نیز استفاده می‌کردیم. در آرایش شاین از رژگونه‌های اکلیلی، هایلایتر‌ها، رژ‌های براق و اکلیلی استفاده می‌شود.

شاید جالب باشد بدانید که این سبک از آرایش به‌صورت کامل کنار گذاشته نشده و هنوز هم از آن استفاده می‌شود. زمانی که برای رفتن به مهمانی یا عروسی به آرایشگاه‌ها مراجعه می‌کنید، می‌بینید که آرایشگر‌ها هنوز هم در برخی از قسمت‌های آرایش صورت از آرایش شاین و براق استفاده می‌کنند تا بتوانند آرایش جذاب‌تری را برای شما رقم بزنند.

در واقع یکی از تکنیک‌هایی که آرایشگر‌های حرفه‌ای از آن برای زاویه دادن به چهره یا کوچک و بزرگ کردن برخی از اجزای صورت استفاده می‌کنند، استفاده از مواد آرایشی براق است چرا که با ایجاد خطای دید و انعکاس نور در قسمت‌های براق، زاویه صورت را تغییر می‌دهند. این آرایش برای مراسم عروسی سنگین مناسب‌تر است. اگر به دنبال بهترین لوازم آرایشی شاین هستید حتما از محصولات کالیستا دیدن کنید.

آرایش مات چه آرایشی است؟

این روز‌ها اما آرایش مات سرو صدایی برای خودش به راه انداخته است و تنوع زیادی در قیمت رژ لب مات برای برند‌های مختلف بازار وجود دارد. اگر سری به آرایشگاه‌ها بزنید، می‌بینید که اکثر افراد درخواست آرایش‌های مات دارند. در سبک آرایش مات دیگر خبری از مواد آرایشی اکلیلی و براق نیست. در این آرایش از کرم‌پودر مات، رژگونه مات و بدون شاین و رژ لب مات استفاده می‌شود.

در آخر به‌جرئت می‌توان گفت که این سبک از آرایش نیز به‌شدت جذاب است و می‌تواند جلوه زیادی را به‌صورت شما ببخشد. همچنین این سبک از آرایش می‌تواند برای مهمانی‌های معمولی یا آرایش‌های روزانه نیز مناسب باشد.

آرایش مات را انتخاب کنیم یا آرایش براق؟

خبر خوب اینکه شما می‌توانید خودتان را از این دوراهی نجات دهید و ترکیبی از این دو آرایش را استفاده کنید. یعنی می‌توانید از کرم‌پودر مات اما رژ گونه یا هایلایتر شاین دار استفاده کنید. اما پیشنهاد ما این است که اگر به آرایشگاه رفتید، تا جای ممکن انتخاب این ترکیب را به آرایشگر خود بسپارید تا با تجربه‌ای که دارد، بهترین آرایش و مناسب‌ترین آرایش را برای صورت شما رقم بزند. محصولات گلدن رز با ارائه هر نوع ماده آرایشی باکیفیت می‌توانند تمام چالش‌های شما را در لوازم آرایشی مات و براق یکجا برطرف کنند.

کدام آرایش برای چه نوع پوستی؟

به نظر می‌آید که آرایش‌های مات برای پوست‌های چرب مناسب نباشند و پس از گذشت ساعاتی کوتاه جلوه مات بودن خود را از دست داده و دیگر زیبایی اولیه را نداشته باشند. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که افرادی با پوست چرب از آرایش‌های براق یا ترکیبی از این دو سبک استفاده کنند. اما پوست‌های خشک می‌توانند بنا بر سلیقه هر یک از این دو سبک را انتخاب کنند.

نتیجه‌گیری

همان‌طور که گفتیم انتخاب این که کدام آرایش بهتر است تماما سلیقه‌ای بوده و ملاک و معیار مشخصی برای آن وجود ندارد. اما با بررسی نوع صورت خود می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم هر دو سبک را امتحان کنید. همچنین، شما می‌توانید تمام وسایل آرایشی موردنیاز برای داشتن آرایش شاین و مات را باکیفیت عالی از فروشگاه اینترنتی خانومی خریداری کنید. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

 

 

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 19 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 14 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.