سرمایه گذاری مستقیم «توتال» برای «ایرباس» خودرو برقی سوخت‌ رسان ساخت - اینوست دایرکت

زمان تحویل این خودرو سوخت‌رسان برقی تا پایان سال ۲۰۲۳ معین شده است. توتال برای ساخت این خودرو به همکاری با شرکت گوسین (Gaussin) پرداخته که ۴۰سال سابقه طراحی و تولید باتری برای خودروهای برقی و هیبرید را دارد.

قرار است توتال برای ساخت این خودرو از باتری‌ها لیتیوم-یونی استفاده کند که توسط شرکت سافت (Saft) در کارخانه نرساک در جنوب فرانسه ساخته شده است.

در این میان توتال با گوسین همکاری کرده تا علاوه‌بر استانداردسازی شرایط استفاده از وسایل برقی به عنوان یک دستگاه سوخت‌رسان از روندی برای طراحی و ساخت این خودروها استفاده کند که کمترین اثر زیست‌محیطی را بر روند تامین سوخت و نگهداری از هوایپماها داشته باشد و البته کمترین اثر از کربن در این روند دیده شود.

توتال اعلام کرد تا سال ۲۰۵۰ هیچ کربنی در فعالیت‌های خود تولید نخواهد کرد و این روند از نقطه تولید تا زمان مصرف توسط مشتری رعایت خواهد شد.

گفتنی است که توتال یکی از بزرگ‌ترین تامین‌کنندگان سوخت در فرانسه، اروپا و آفریقا برای تجهیزات هوایی به حساب می‌آید و تجربه زیادی در تولید انواع دستگاه‌های سوخت‌رسانی و تانکرهای سوخت مخصوص هواپیما دارد.

این شرکت همکاری نزدیکی به تولیدکنندگان هواپیما، ایرلاین‌ها و فرودگاه‌ها دارد و برای هرکدام از این بخش‌ها سرویس‌های مختلفی ارائه می‌کند.

در دنیا توتال ۲۸۰ ایرلاین را در ۳۰۰ فرودگاه پشتیبانی می‌کند.

در مورد گوسین هم باید گفت این شرکت سالانه برای ۵۰هزار دستگاه خودرو در سراسر دنیا باتری تولید می‌کند که این خودروها از انواع تمام برقی، هیبرید، پلاگین-هیبرید و هیدروژنی یا پیل‌سوختی هستند.

پیش از این هم گوسین با همکاری زیمنس برخی تجهیزات فرودگاهی را در فرانسه تبدیل به انواع برقی کرده بود.

یکی از برنامه‌های این شرکت تولید دستگاه‌های خودران برای فوردگاه‌هاست که براساس برنامه‌ریزی قبلی این شرکت تا سال ۲۰۳۰ ازاولین نمونه‌های آن رونمایی خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 135 views بار دسته بندی : اخبار خودرو تاريخ : 5 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.