سرمایه گذاری مستقیم شغل ‌هایی که در ایران درآمد میلیاردی دارند - اینوست دایرکت

با توجه به اوضاع اقتصادی کشور و فشارهای مالی زیادی که بر افراد وارد می ‌شود، بسیاری از اشخاص جویای شغل ‌هایی با درآمد میلیاردی هستند. شاید تصور این باشد که در حال حاضر امکان پیدا کردن کسب و کاری با این میزان درآمد، یک امر غیرممکن است. اما ما در این مطلب سعی داریم که بگوییم که چنین باوری اشتباه است. بنابراین برای آشنایی با شغل های پردرآمدی که در ایران وجود دارند در ادامه همراه ما باشید.

معرفی شغل‌ هایی با درآمد میلیاردی

ما در این قسمت به معرفی شغل ‌هایی که در ایران درآمد میلیاردی دارند خواهیم پرداخت:

کسب و کار متناسب با خوراک

اگر بخواهید با توجه به سرمایه و پول اولیه‌ ای، یک شغل در این رابطه، برای خود ایجاد کنید، می‌توانید از یک سوپرمارکتی کوچک، خوار و بار فروشی، مرغ فروشی و غیره اقدام کنید.

همچنین در صورتی که در این زمینه بلند پروازی بیشتری دارید و به دنبال کسب درامد بیشتری هستید، می توانید با یک فروشگاه کوچک اقدام به کار کنید. شاید در منطقه ای که شما قصد راه انداختن هایپر مارکت خود را دارید، سوپر مارکتی های زیادی باشد. اما مطمئن باشید با توجه به نیاز مردم به خوردنی ها شما مشتری‌ های خود را خواهید داشت.

البته بهتر است سوپر مارکتی یا فروشگاه خود را در منطقه ای دایر کنید که اغذیه فروشی کمتری در آن محل وجود داشته باشد، تا به درآمد بالاتری دست یابید.

پوشاک فروشی

پوشاک از نیاز های هر فرد است. بنابراین اگر در کشور ایران در حال حاضر به دنبال یک شغل پردرآمد هستید؛ پیشنهاد ما به شما راه اندازی یک لباس فروشی است. البته می توانید با توجه به سرمایه ای که دارید از یک مغازه کوچک و با اجناس کم شروع کنید.

آرایشگری

خانم ها به مسئله زیبایی به شکل حرفه ای تر اهمیت می دهند و دوست دارند همیشه با چهره‌ ای جذاب در اجتماع ظاهر شوند. همچنین آرایشگاه های مردانه نیز درآمد بالایی دارند. اگر به آرایشگری علاقه دارید، حتما این حرفه را به عنوان یک شغل سودآور مد نظر داشته باشید.

ماساژ درمانی

ماساژ درمانی یکی از شغل هایی است که نیاز به سرمایه آن چنانی ندارد و شما با چند دوره آموزش در این زمینه می توانید یک کسب و کار پر درآمد و خوب برای خود راه بیندازید‌. البته این مسئله در صورتی است که شما به این حرفه علاقمند باشید. با توجه به اینکه در بسیاری از مشاغل و استرس های روزمره افراد دچار خستگی مفرط شده و نیاز به رفع خستگی و استرس های مزمن دارند، ماساژورها از جمله افرادی هستند که می توانند پیشرفت شغلی خوبی داشته باشند.

معامله ملک و وسایل نقلیه

معامله گری یکی از شغل‌هایی است که در ایران درآمد میلیاردی داشته و شما بدون هیچ سرمایه اولیه فقط با کمی مهارت سخنوری، همچنین صبر و تحمل بالا می‌توانید به راحتی از این شغل به سود بالایی برسید. فقط باید قلق رفتار با آدم های مختلف را بلد باشید و در جریان هزینه‌ های ساعتی، ملک و وسایل نقلیه باشید. در واقع اگر بخواهیم به طور واقع بینانه بگوییم، این شغل یکی از کارهایی است که می‌ توانید بدون تحمل هیچ گونه زحمت فیزیکی خاصی از طریق آن به پول زیادی دست یابید.

خانه بازی کودک

اگر سرمایه خوب و حساب شده ای داشته باشید میتوانید به تاسیس خانه بازی نیز توجه کنید. خانه‌ بازی کودک به دلیل اینکه دارای فضای سربسته ای است و در فصول گرم و سرد سال هیجان قابل توجهی ایجاد می کند و یکی از شغل هایی است که می‌ تواند درآمد بالایی داشته باشد. پیش از تاسیس لازم است که اطلاعات کاملی در خصوص درآمد خانه بازی بدست آورده و سپس برای تاسیس اقدام نمایید.

تعمیرات تخصصی خودرو

بسیاری از افراد از وسایل نقلیه شخصی خود استفاده می‌ کنند و اکثر افراد علاقمند به سفر ، با اتومبیل های شخصی خود به سفر می‌ روند‌. در این صورت با استفاده زیاد از یک وسیله نقلیه، آن دچار استهلاک شده و برای تعمیر خودرو خود نیاز به یک تعمیرکار دارند‌. بنابراین شغل تعمیرکاری خودرو یکی از شغل هایی است که اگر شما بتوانید با سختی آن کنار بیاید، می تواند برای شما درآمد بالایی به همراه داشته باشد.

برنامه نویسی

برنامه نویسی یکی از شغل هایی است که شما نیاز دارید جهت انجام این کار روزانه چندین ساعت به طور متوالی پشت کامپیوتر بنشینید. اگر مشتاق به انجام این حرفه هستید، باید به شما بگوییم برنامه نویسی یکی از شغل‌ هایی که در ایران درآمد میلیاردی دارد. برای آموزش این کار کافی است دوره های تخصصی برنامه نویسی را پشت سر بگذارید، تا بتوانید به تخصص لازم در این زمینه دست یابید.

بازاریابی

بازاریابی از جمله کارهایی است که شما می‌ توانید از طریق آن به درآمد خوب و قابل قبولی برسید. البته بازاریابی به سه شکل حضوری، تلفنی و اینترنتی انجام می ‌شود که شما با توجه به علاقه خود به انجام این شغل می‌ توانید از آن درآمد خوبی کسب کنید.

سخن پایانی

ما در این مطلب سعی کردیم به معرفی شغل‌ هایی که در ایران درآمد میلیاردی دارند، بپردازیم. همچنین هدف ما با توجه به آینده گری و اوضاع فعلی کشور معرفی شغل هایی بوده که ضمن نیاز به پایین ترین میزان سرمایه، شما از طریق آن بتوانید بیشترین میزان کسب درآمد داشته باشید. فقط برای شروع کار و رونق کسب و کار خود، لازم است علاقه خود را پیدا کنید و با توجه به تخصص و تجربه خود، شغل مورد نظر خود را راه اندازی کنید. اما اگر تخصص های لازم را هر کدام از این شغل ها را نداشته باشید، می‌توانید آموزش لازم را در این زمینه کسب نمایید و شروع به کار کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 287 views بار دسته بندی : اخبار اجتماعی تاريخ : 14 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.