سرمایه گذاری مستقیم فروش طرح ترافیک در روز دوشنبه ممنوع شد - اینوست دایرکت

به گزارش «اخبار خودرو» به نقل از فارس،معاون استاندار تهران گفت: مجوز روزانه طرح ترافیک توسط شهرداری در روز دوشنبه دوم بهمن ماه صادر نمی‌شود و طرح‌زوج و فرد خودروها در محدوده طرح کاهش آلودگی هوا نیز در روز (دوشنبه ۲ بهمن ماه) اجرا می‌گردد.

میر محمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه کارگروه اضطرار آلودکی هوا بر اساس گزارش های واصله از اداره کل هواشناسی و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جهت اتخاذ تمهیدات مناسب برای کنترل و کاهش میزان آلایندگی در روزهای آینده تشکیل می‌شود، اظهار کرد: مجوز روزانه طرح ترافیک توسط شهرداری در روز دوشنبه دوم بهمن ماه صادر نمی‌شود و طرح‌زوج‌ و فرد خودروها در محدوده طرح کاهش آلودگی هوا نیز در روز (دوشنبه ۲ بهمن ماه ) اجرا می‌گردد.

معاون استاندار تهران با تاکید بر این موضوع که این تصمیمات برای کلیه شهرستانهای استان تهران به استثنای شهرستان های پردیس دماوند و فیروزکوه لازم الاجرا می باشد، گفت: کلیه فعالیت های معادن شن و ماسه و آسفالت ممنوع می‌باشد.

وی افزود: پایگاه های سیار فوریت های پزشکی اعم از اورژانس و هلال احمر در مناطق پرتردد شهر، جانمایی گردند و شهرداری ها و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، نسبت به جلوگیری از روشن ماندن اتوبوس ها و مینی بوس ها در پایانه های مسافربری، اقدام نماید. غراوی ادامه داد: پلیس راهور تهران بزرگ و پلیس راهور شرق و پلیس راهور غرب تهران، از تردد شبانه خودروهای گازوئیلی سنگین که آلایندگی قابل روئت دارند، جلوگیری نمایند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 86 views بار دسته بندی : اخبار خودرو تاريخ : 22 ژانویه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.