سرمایه گذاری مستقیم قیمت پارکینگ‌های فرودگاه امام اعلام شد - اینوست دایرکت

به گزارش «اخبار خودرو»،محسن رسولیان اظهار کرد: پارکینگ شماره ۱ (پارکینگ ساعتی) با ظرفیت پذیرش ۱۵۰۰ خودرو در دو طبقه آماده پذیرش خودروهای مسافران است.

وی با بیان این‌که ورودی این پارکینگ تا یک ساعت ۱۰ هزار تومان است، افزود: هزینه استفاده از این پارکینگ به ازای هر ساعت برای ۶ ساعت اول ۵ هزار تومان و از ساعت هفتم به بعد ۱۰هزار تومان است.

وی یادآور شد: پارکینگ مناسب برای پارک خودرو مسافرین پارکینگ شماره ۳ و ۴ (پارکینگ رو باز) با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در روبرو ترمینال مسافری شماره ۱ و جنب مجموعه هتل‌های فرودگاهی در دسترس است. استفاده از پارکینگ شماره ۳ و ۴ جهت توقف‌های چند روزه و هفتگی پیشنهاد می‌شود.

رسولیان تصریح کرد: هزینه استفاده از این پارکینگ ها برای ورودی تا یک ساعت، هر ساعت توقف و هزینه توقف شبانه روزی به ترتیب ۲۲۰۰، ۷۰۰۰ و ۴۰۰۰۰ تومان است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر این پارکینگ رو باز شماره ۲ با ظرفیت ۸۴۰ خودرو در مقابل پاسگاه پلیس راهور و پارکینگ رو باز شماره ۵ با ظرفیت ۱۲۰۰ خودرو در محدوده گمرک تجاری و ترمینال بار شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) جانمایی شده است، افزود: هزینه استفاده از این پارکینگ ها برای ورودی تا یک ساعت توقف ۵۰۰۰تومان و برای هرساعت توقف بیشتر ۱۵۰۰ تومان و توقف شبانه روزی شامل هزینه ۲۰ هزار تومانی می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 221 views بار دسته بندی : اخبار خودرو تاريخ : 25 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.