سرمایه گذاری مستقیم ماجرای ماشین‌های کارنامه‌دار در سطح شهر چیست؟ - اینوست دایرکت

با پیگیری‌ ها مشخص شد که اتصال این برچسب‌ها روی خودرو، به این معناست که ماشین مذکور مورد کارشناسی فنی و بدنه قرار گرفته و گزارش جامعی از وضعیت آن به متقاضی ارائه شده است.

به گزارش  عصر ایران ، شفاف نبودن وضعیت سلامت خودروهای دست دوم معمولا باعث می‌شود تا خریداران و فروشندگان بر سر تعیین قیمت منصفانه، با اختلاف‌نظرهایی روبرو شوند.

نتایج تحقیقات ما نشان می‎دهد که “کارنامه” با خلق یک ابتکار عملِ جدید، شرایطی را فراهم کرده است تا متقاضیان خدمات کارشناسی ماشین بتوانند به شکل آنلاین برای حضور کارشناس خودرو در محل، درخواست ثبت کرده و یک گزارش جامع و کاملی از وضعیت ماشین به دست آورند. بعد از تهیه گزارش کارشناسی و بررسی کامل خودرو، یک برچسب سبزرنگ روی ماشین متصل می‌شود.

برچسب‌ سبزرنگ صراحتا عنوان می‎کند: ” این ماشین کارنامه دارد”

به عبارت دیگر برچسب سبزرنگ خودرو نشان می‎دهد که ابعاد فنی و بدنه ماشین مربوطه توسط کارشناس خودرو کارنامه مورد ارزیابی قرار گرفته، گزارش کارشناسی تحت نظارت تیم مستقر در کارنامه مجدد بررسی شده و نتیجه نهایی از وضعیت فنی و بدنه خودرو، در قالب یک گزارش جامع در اختیار متقاضی قرار گرفته است. باتوجه به این که گزارش فنی خودرو به شکل آنلاین و گزارش بدنه آن در یک نسخه کاغذی ارائه می‌شود، خریدار خودرو در لحظه می‌تواند به این گزارش دسترسی داشته باشد و نسبت به وضعیت خودروی موردنظر آگاهی پیدا کند.

گفتنی‌است یکی از مهم ترین خدمات مجموعه کارنامه، ارائه یک بازه قیمتی منصفانه براساس گزارش کارشناسی خودرو می‌باشد.

بعد از بررسی خودرو توسط کارشناس، گزارش آن توسط تیم مستقر در کارنامه بررسی می‌شود و کارشناسانِ قیمت‌گذاری با آگاهی نسبت به وضعیت بازار و بر اساس گزارش نهایی، یک بازه قیمتی مشخص را ارائه می‌کنند.

اگر قصد دارید ماشین خود را بفروشید یا ماشین جدیدی را خریداری کنید، می‌توانید از طریق وبسایت کارنامه نسبت به ثبت درخواست کارشناسی خودرو و دریافت برچسب سبزرنگ (این ماشین کارنامه دارد) اقدام کنید.

گزارشی که از مجموعه کارنامه دریافت می‌کنید، تمام ابعاد فنی و بدنه خودرو را شامل می‌شود و تست رانندگی برای ماشین موردنظر انجام می‌گیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 214 views بار دسته بندی : اخبار خودرو تاريخ : 31 ژانویه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.