سرمایه گذاری مستقیم هتل‌های خیابان شیخ زاید دبی، مکانی برای اقامت و تجارت - اینوست دایرکت

هتل‌های خیابان شیخ زاید دبی به دلیل رونق تجارت، آرامش اقامت و… از طرفداران زیادی برخوردار هستند. خیابان شیخ زاید، یکی از قسمت‌های دبی است که از رونق تجاری خوب و آرامش فوق‌العاده‌ای برخوردار است. به همین دلیل بسیاری از مسافران امارات، به دنبال رزرو هتل در شیخ زاید دبی هستند. به همین منظور تلاش کرده‌ایم بهترین هتل‌های خیابان شیخ زاید دبی را به شما عزیزان معرفی کنیم. پس تا انتهای این مقاله از بازار سرمایه را همراهی کنید.

هتل گرند شرایتون واقع در خیابان شیخ زاید دبی

 

 

معرفی هتل‌های خیابان شیخ زاید دبی، هتل گرند شرایتون

بدون شک یکی از شیک‌ترین و پرامکانات‌ترین هتل‌های خیابان شیخ زاید دبی، هتل گرند شرایتون است. فاصله این هتل تا مرکز شهر تنها حدود ۶ کیلومتر است. یکی دیگر از ویژگی‌های این هتل نزدیکی آن به ایستگاه مترو، فرودگاه و… است. از بهترین امکانات موجود در هتل گرند شرایتون می‌توان به خدمات شاتل، پذیرش ۲۴ ساعته، داشتن باشگاه تناسب اندام، داشتن استخر آب گرم، وجود وای فای رایگان در تمامی اتاق‌ها، داشتن دوچرخه و… اشاره کرد.

هتل گرند شرایتون یکی از بهترین هتل‌های خیابان شیخ زاید دبی است. این هتل مکانی عالی برای پیاده‌روی و خرید در مرکز شهر شناخته می‌شود. هتل بزرگ گرند شرایتون دارای ۵۴ طبقه است و سوییت‌های بسیار لوکسی برای رزرو در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. از طرفی یک مرکز زبان عربی و مرکز همایش‌های بین المللی نیز در چند قدمی این هتل قرار دارند که می‌توانید به راحتی از آنها دیدن کنید.

هتل گرند شرایتون که از محبوب‌ترین هتل‌های خیابان شیخ زاید دبی به شمار می‌رود، از نظر ارتباط با توریست نیز در رتبه بالایی قرار دارد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که پرسنل شاغل در این هتل به چندین زبان زنده دنیا مسلط هستند و شما می‌توانید بدون هیچ مشکلی با آنها ارتباط برقرار کرده و نیازهای خود را برطرف کنید. شما می‌توانید به راحتی به زبان‌های انگلیسی، عربی، اسپانیایی، چینی، فارسی و… صحبت کرده و اقلام مورد نظر خود را از پرسنل بخواهید. اگر بخواهیم نمره این هتل را از دید مشتریان مورد بررسی قرار دهیم، به نکات قابل توجهی می‌رسیم. نکته اول پاکیزگی و نظافت هتل گرند شرایتون است. مشتریان به کیفیت حمام و پاکیزگی هتل، نمره ۸٫۸ داده‌اند. امکانات هتل نیز از نظر مشتریان حائز نمره ۸٫۶ شده است. از نظر سرویس‌دهی و محل قرار گیری هتل نیز نمره ۸٫۶ به این مجموعه اختصاص داده شده است.

 

معرفی هتل ووکو از بهترین هتل‌های خیابان شیخ زاید دبی

 

معرفی بهترین هتل‌های خیابان شیخ زاید دبی، هتل پلازا

هتل تاور پلازا نیز یکی از بهترین و معروف‌ترین هتل‌های خیابان شیخ زاید دبی است. این هتل نیز در نزدیکی مرکز شهر قرار دارد و فاصله آن تا مرکز شهر تنها حدود ۲ کیلومتر است. هتل پلازا تا فرودگاه تنها حدود ۱۰ کیلومتر فاصله دارد. از مهم‌ترین امکان این هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، وای فای رایگان در همه اتاق‌ها، استخر و جکوزی، خدمات شاتل و… اشاره کرد.

یکی از بهترین دلایل استقبال مردم از هتل پلازا، وجود مرکز خرید دبی در نزدیکی آن است. شاید بخواهید بدانید که دلیل تبدیل شدن این هتل به یکی از معروف‌ترین هتل‌های خیابان شیخ زاید دبی چیست؟ نزدیکی هتل به مرکز شهر، ارائه خدمات خشکشویی، داشتن بهترین صبحانه‌ها و… به عنوان مهم ترین دلیل استقبال از این مجموعه به شمار می‌روند. هتل پلازا از نظر موقعیت مکانی، توانسته است امتیاز ۹٫۱ را از مشتریان دریافت کند. امکانات و بهداشت محیط در این هتل نیز نمره ۸٫۲ را از مشتریان دریافت کرده‌اند.

معرفی هتل بزرگ امارات در جاده شیخ زاید دبی

از دیگر هتل‌های خیابان شیخ زاید دبی می‌توان به هتل بزرگ امارات اشاره کرد. این هتل نیز همواره توانسته رضایت مشتریان را به راحتی جلب کند. فاصله ۱٫۵ کیلومتری هتل بزرگ تا مرکز شهر به عنوان یکی از دلایل استقبال از این مجموعه به شمار می‌رود. این هتل فاصله‌ای حدود ۱۰ کیلومتر تا فرودگاه دارد، بنابراین رفت و برگشت به آن برای مسافران راحت است. بسیاری از مسافران با خودروی خود به دبی سفر می‌کنند. چنین افرادی احتمالا با مشکل پارکینگ مواجه هستند، اما در مورد هتل بزرگ اصلا نیازی به نگرانی نیست. در نزدیکی این ملک یک توقفگاه رایگان برای خودروهای شما عزیزان در نظر گرفته شده است.

یکی دیگر از دلایل تبدیل شدن هتل بزرگ به یکی از بهترین هتل‌های خیابان شیخ زاید دبی، برقراری ارتباط پرسنل با مشتری است. پرسنل این مجموعه به ۴ زبان زنده دنیا تسلط دارند و شما می‌توانید به راحتی با آنها ارتباط برقرار کنید. این هتل از نظر امکانات و سطح بهداشت نمره نسبتا خوب ۶٫۵ را از دید مشتریان دریافت کرده است. از نظر موقعیت مکانی نیز مشتریان نمره ۸٫۶ را برای این مجموعه در نظر گرفته‌اند. به علاوه برج خلیفه که یکی از جذاب‌ترین نقاط شهر دبی است، در نزدیکی این هتل قرار گرفته است.

هتل راو سیتی واک و محبوبیت آن در دبی

 

هتل ووکو از محبوب‌ترین هتل‌های خیابان شیخ زاید دبی

به دنبال یکی از بهترین هتل‌های خیابان شیخ زاید دبی برای اقامت هستید؟ ما به شما هتل ووکو را پیشنهاد می‌کنیم. این هتل ۵ ستاره از امکانات رفاهی عالی و موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است. به طوری که توانسته نظر مشتریان را در فصول مختلف سال به خود جلب کند. فاصله این مجموعه تا مرکز شهر تنها ۲ کیلومتر و تا فرودگاه تنها ۹ کیلومتر است. از مهم‌ترین امکانات هتل ووکو می‌توان به خدمات شاتل، پذیرش ۲۴ ساعته، داشتن استخر آب گرم، داشتن سالن تناسب اندام، ترانسفر فرودگاهی، ارائه خدمات وای فای در تمامی اتاق‌ها به صورت رایگان و… اشاره کرد.

هتل ووکو یکی از بهترین هتل‌های خیابان شیخ زاید دبی که خدمات فوق‌العاده‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. از خاص‌ترین خدمات این مجموعه می‌توان به وجود پرستار و تجهیزات ایمنی برای موارد خاص، ماسک‌های صورت رایگان، خدمات خشکشویی، کیت کمک‌های اولیه، خدمات شاتل رفت و برگشت برای مسافران و… اشاره کرد. هتل ووکو دارای ۵۱ طبقه و اتاق‌های مختلفی است که شما می‌توانید با توجه به شرایط خود یکی از آنها را برای اقامت رزرو کنید.

اگر امتیازات این هتل از دیدگاه مشتریان را مورد بررسی قرار دهیم، به نتایج قابل توجهی می‌رسیم. بهداشت و نظافت هتل ووکو نمره عالی ۹ را از نظر مشتریان کسب کرده است. کیفیت اتاق‌ها، سرویس دهی به مشتریان، امکانات رفاهی، محل قرارگیری هتل و… نیز نمره بالای ۸ را از مشتریان دریافت کرده‌اند.

نسیما تاور یکی از بهترین هتل آپارتمان‌های شیخ زاید دبی

یکی دیگر از معروف‌ترین هتل‌های خیابان شیخ زاید دبی که همه آن را می‌شناسند، نسیما تاور است. فاصله این هتل تا مرکز شهر حدود ۶ کیلومتر و تا فرودگاه ۹ کیلومتر می‌باشد. داشتن ویوی عالی و منحصر به فرد، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته، تجهیز به استخر آب گرم و سالن تناسب اندام، داشتن انبار چمدان، ارائه وای فای رایگان در همه اتاق‌ها و… به عنوان مهم‌ترین دلایل استقبال از این هتل زیبا به شمار می‌روند.

اگر با خودروی شخصی به دبی سفر می‌کنید و قصد اقامت در یکی از بهترین هتل‌های خیابان شیخ زاید دبی را دارید، باید به هتلی مراجعه کنید که از پارکینگ رایگان برخوردار باشد. هتل نسیما تاور با داشتن پارکینگ رایگان بهترین گزینه برای شما به شمار می‌رود.

این هتل آپارتمان تقریبا بزرگ بوده و ۲۱ طبقه است. اتاق‌های مختلفی برای اقامت در نسیما تاور به شما پیشنهاد می‌شوند که می‌توانید با توجه به بودجه خود یکی از آنها را انتخاب کنید. هتل نسیما تاور از نظر کیفیت اتاق‌ها، موقعیت مکانی، بهداشت و نظافت، خدمات رفاهی، سرویس‌ دهی و… امتیازات عالی بالای ۸٫۲ را از مشتریان دریافت کرده است.

نمایی از خیابان شیخ زاید و هتل برج الخلیفه

 

معرفی هتل رز از بهترین و ارزان‌ترین هتل‌های خیابان شیخ زاید دبی

یکی از مناسب‌ترین و ارزان‌ترین هتل‌های خیابان شیخ زاید دبی، هتل رز است. این هتل ۳ ستاره از امکانات رفاهی بسیار خوبی برخوردار است. شاید فکر کنید که هتل رز به دلیل قیمت اقامت ارزان، از امکانات رفاهی کمی برخوردار است اما این تصور کاملا اشتباه است. هتل رز از امکانات خشکشویی، مرکز تناسب اندام، استخر شنا و… برخوردار است. فاصله این مجموعه تا مرکز شهر تنها حدود ۳ کیلومتر است بنابراین از نظر موقعیت مکانی در شرایط خیلی مطلوبی قرار دارد.

اگر به دنبال هتلی هستید که با وجود اقامت ارزان به مراکز خرید دسترسی داشته باشید، می‌توانید هتل رز را انتخاب کنید. این مجموعه در فاصله کوتاهی تا دبی مال قرار دارد. این هتل با وجود دکوراسیون زیبا، موقعیت مکانی خوب و امکانات رفاهی بالا، از ۹۷ درصد هتل‎‌های موجود در دبی ارزان‌تر است. پرسنل این مجموعه می‌توانند به زبان‌های عربی، انگلیسی، هندی، نپالی، فیلیپینی و… با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. جالب است بدانید که هتل رز امتیازات قابل توجهی را از مشتریان دریافت کرده است. از نظر بهداشت این مجموعه نمره ۸٫۶ را کسب کرده است. از نظر امکانات، موقعیت مکانی، سرویس دهی و… هتل رز نیز توانسته‌ امتیاز بالای ۸ را از مشتریان خود دریافت کند.

معرفی هتل راو سیتی واک از ارزان‌ترین و شیک‌ترین هتل های شیخ زاید

یکی دیگر از ارزان‌ترین و بهترین هتل‌های خیابان شیخ زاید دبی، هتل راو سیتی واک است. این هتل نیز با توجه به سطح متوسطی که دارد از امکانات و موقعیت خوبی برخوردار است. فاصله هتل راو سیتی تا قلب شهر تنها حدود ۳ کیلومتر می‌باشد. به علاوه این هتل در فاصله ۱۱ کیلومتری فرودگاه نیز قرار گرفته و رفت و برگشت از آن راحت است. از محل‌های دیدنی نزدیک این هتل می‌توان به کوکاکولا آرنا، دانشگاه کانادایی‌ها، مینی مارکت نقره‌ای و… اشاره کرد.

از نظر مشتریان این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل‌های خیابان شیخ زاید دبی شناخته می‌شود. برای بررسی دقیق این نظر به امتیازات کاربران مراجعه خواهیم کرد. هتل راو سیتی واک از جنبه‌های مختلف نظیر امکانات رفاهی، بهداشت و پاکیزگی، موقعیت مکانی، سرویس دهی و… نمره بالای ۹ را از مشتریان دریافت کرده است.

سوالات متداول

چگونه به لیست هتل‌های خیابان شیخ زاید دبی دسترسی پیدا کنیم؟

 

تا کنون چند مورد از بهترین هتل‌های خیابان شیخ زاید دبی را به شما عزیزان معرفی کردیم. البته باید بدانید که شهر دبی به عنوان یکی از مسافرپذیرترین شهرهای دنیا، از هتل‌های زیاد و معروفی برخوردار است که معرفی تمامی آنها در این مقاله ممکن نیست. به هر حال ممکن است بخواهید به لیست کامل هتل‌های موجود در شهر دبی دسترسی داشته باشید. به همین منظور لیستی را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم. برای مشاهده لیست هتل های دبی می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

چطور می‌توان به هتل‌های قیمت مناسب دبی دست پیدا کرد؟

یکی از دغدغه‌هایی که همواره ذهن مسافران به شهر دبی را به خود مشغول می‌کند، قیمت رزرو هتل در شیخ زاید دبی است. مسافرت به امارات و رزرو هتل معمولا از هزینه‌های بالایی برخوردار است اما اصلا نیازی به نگرانی نیست. شما مجبور نیستید در هتل‌های باکلاس و تاپ لول شهر دبی اقامت کنید. خوشبختانه هتل‌های ۴ ستاره و ۳ ستاره شیکی در این شهر وجود دارند که علاوه بر امکانات رفاهی خوب، از قیمت مناسبی نیز برخوردارند.

احتمالا شما نیز جزء افرادی هستید که می‌خواهید به لیست هتل های قیمت مناسب شیخ زاید دسترسی پیدا کنید. به همین منظور لیستی را برای شما تهیه کرده‌ایم و در آن هتل‌های معروف و ارزان شیخ زاید را به شما معرفی کرده‌ایم. با دسترسی به این لیست می‌توانید اقامتی ارزان، باکیفیت و راحت در شیخ زاید دبی داشته باشید.

خلاصه و جمع‌بندی

در این مقاله تلاش کردیم چند مورد از بهترین و اکازیون‌ترین هتل‌های خیابان شیخ زاید دبی را به شما عزیزان معرفی کنیم. هتل‌هایی با درجه کیفیت متفاوت و قیمت‌های مختلف را به شما معرفی کرده و خدمات و امکانات هر یک از آنها را نیز برای شما شرح دادیم. تلاش کردیم نزدیکی هر هتل به مکان‌های معروف، مرکز شهر و… را نیز مورد بررسی قرار دهیم. همچنین در مورد شرایط اقامت، برقراری ارتباط پرسنل هتل با مشتریان نیز توضیحاتی ارائه دادیم. در مورد هر هتل، امتیازات مشتریان را نیز بررسی کردیم تا به دورنمایی کلی از هتل مورد نظر دست پیدا کنید. امید است اطلاعات ذکر شده، زمینه آشنایی شما عزیزان با هتل‌های خیابان شیخ زاید دبی را فراهم کرده باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 205 views بار دسته بندی : اخبار اجتماعی تاريخ : 10 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.