سرمایه گذاری مستقیم پلاتینیوم؛ نسخه متمایز فورد رنجر با موتور 6 سیلندری - اینوست دایرکت

به گزارش «اخبار خودرو»،فروش فورد رنجر جدید در قاره ‌سبز و دیگر نقاط جهان شروع ‌شده است، ولی خبری از عرضه آن در آمریکا تا سال آینده میلادی نخواهد بود. این برند آمریکایی با معرفی نسخه پرچم‌دار جدید به نام رنجر پلاتینیوم که عنوان لوکس‌ترین رنجر تاریخ را یدک می‌کشد جا پای خود در بازار را محکم کرده است. فورد رنجر پلاتینیوم از طراحی ظاهری متمایز و پیشرانه ۶ سیلندر توربودیزل قدرتمند سود می‌برد.

پلاتینیوم؛ نسخه متمایز فورد رنجر با موتور 6 سیلندری

این وانت پیکاپ آمریکایی قبلا با تریم‌های رپتور، وایلدترک، لیمیتد، XL و XLT عرضه شده و بنابراین شاهد یکی از شلوغ‌ترین خانواده‌های این وانت‌پیکاپ در بازار هستیم؛ اما آن‌چه باعث تمایز رنجر پلاتینیوم می‌شود، نیروگاه ۶سیلندر دیزلی آن است. این پیشرانه که با گیربکس ۱۰سرعته اتوماتیک همکاری می‌کند، قدرت ۲۴۷ اسب‌بخاری و گشتاور ۶۰۰ نیوتون‌متری را دارد. نیروی تولیدی نیز از طریق سیستم چهارچرخ محرک جدید با کنترل الکترونیکی به تمامی چرخ‌ها فرستاده می‌شود. گیربکس این خودرو در تریم پلاتینیوم روی نقاط جدیدی نصب شده است که به‌منظور کاهش سروصدا و لرزش‌ها بازمهندسی شده‌اند. فورد می‌گوید نتیجه این تغییرات ارائه عملکردی نرم‌تر و بهتر خواهد بود. از نظر بصری باید گفت وانت پیکاپ جدید فورد با رینگ‌های ۲۰اینچی جدید، جلوپنجره متفاوت و دی‌لایت‌های منحصربه‌فرد از سایر نسخه‌های رنجر متمایز می‌شود.

پلاتینیوم؛ نسخه متمایز فورد رنجر با موتور 6 سیلندری

دیلایت‌های یادشده داخل چراغ‌های جلوی LED ادغام شده‌اند. ازجمله تجهیزات استاندارد این خودرو می‌توان به در پشتی با عملکرد بسته شدن نرم، شیشه‌های دودی و صندلی‌های چرمی اشاره کرد. این صندلی‌ها در ۱۰ جهت تنظیم می‌شوند و دارای گرم‌کن و سردکن هستند. نورپردازی داخلی نیز جزو موارد قابل‌ذکر دیگر خواهد بود. بنا بر گزارش پدال، فورد رنجر پلاتینیوم از نظر سیستم‌های کمک‌راننده و ایمنی نیز هیچ کمبودی ندارد و ازجمله این سیستم‌ها می‌توان به دستیار پارک فعال، هشدار نقاط کور با هشدار ترافیک پشتی، هشدار تغییر لاین حرکتی و دوربین ۳۶۰ درجه اشاره کرد. تمامی این سیستم‌ها به‌صورت استاندارد در رنجر پلاتینیوم بازار اروپا وجود دارند. خودرو مورد بحث هم‌اکنون در دسترس مشتریان قرار دارد و اولین نمونه‌های آن اواخر بهار سال ۲۰۲۳ راهی بازار خواهند شد.

پلاتینیوم؛ نسخه متمایز فورد رنجر با موتور 6 سیلندری

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 89 views بار دسته بندی : اخبار خودرو تاريخ : 15 دسامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها