سرمایه گذاری مستقیم بورس یکشنبه را چگونه آغاز می‌کند؟ / خودرویی‌ها بیشترین عرضه‌کننده را دارند - اینوست دایرکت

به گزارش تجارت‌نیوز، در مرحله پیش‌گشایش معاملات بازار سهام روز یکشنبه ۲ شهریورماه، همچنان جو عرضه در بازار سهام غالب بوده و اکثر نمادهای گروه خودرویی و پالایشی با صف عرضه همراه هستند. این در حالی است که برخی نمادهای فلزات اساسی نیز صف خرید دارند.

در جریان فرایند پیش‌گشایش نمادهای خودرو، خگستر و وتجارت بیش از ۲۰۰ میلیون صف فروش تشکیل داده‌اند و این در حالی است که نمادهای بزرگی چون شستا و وخارزم نیز با فشار عرضه مواجه هستند. هر چند فشار عرضه نسبت به روز گذشته اندکی کمتر است. در طرف تقاضا نیز به جز عرضه‌اولیه‌های اخیر نماد ونیکی بیشترین متقاضی خرید را دارد و در میان نمادهای شاخص‌ساز نیز فملی با صف خرید مواجه است.

بازار سهام در حالی از دقایقی دیگر معاملات خود را آغاز می‌کند که روز گذشته شاخص کل با افتی ۳۰ هزار واحدی و قرار گرفتن در سطح یک میلیون و ۷۲۷ هزار واحدی به کار خود خاتمه داد.

پیش از آغاز معاملات امروز نمادهای دفرا، غمینو و تبرک به دلیل افشای اطلاعات گروه الف متوقف شده‌اند.

با توجه به سیگنال‌های اخیر دولت و مقامات بورسی از حمایت‌های هوشمند به نظر می‌رسد در صورت عمل به وعده‌ها، بازار سهام امروز یا فردا اصلاح خود را به پایان برساند و مجددا روال عادی خود را در پیش بگیرد. البته بی‌اعتمادی به وعده‌ها در چندمدت اخیر موجب شده تا بسیاری از معامله‌گران به فکر خروج سرمایه خود از بورس بیافتند به طوری که در دو روز معاملاتی گذشته شاهد خروج بیش از ۲۰۰۰ میلیارد تومان خروج نقدینگی حقیقی از بورس بودیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 117 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 31 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها