سرمایه گذاری مستقیم نمایندگی قطعات یدکی کوماتسو در کجاست؟ تراک کوماتسو - اینوست دایرکت

نمایندگی قطعات یدکی کوماتسو

خرید قطعات یدکی کوماتسو اصل یکی از دغدغه های اساسی صاحبان بیل مکانیکی ها و دیگر ماشین آلات سنگین است که قصد داریم در این بخش به آن بپردازیم و راه کارهایی را ارائه دهیم.

امروزه با توجه به نرخ ارز و وضعیت اقتصادی، هزینه تعمیرات ماشین آلات سنگینی همچون بیل مکانیکی بسیار بالا رفته است. با توجه به فشار کاری سنگینی که به این ماشین الات وارد می شود، اگر به صورت اصولی تعمیر نشوند یا از قطعات یدکی با کیفیت استفاده نشود، دچار مشکل می شوند و خسارات مالی زیادی به بار می آید.

بنابراین هم شیوه اصولی انجام تعمیرات و هم جنس قطعات مصرفی اهمیت زیادی دارند. در رابطه با انجام اصولی تعمیرات نیاز است از مکانیک با تجربه و با سواد بهره گیرید. برای خرید قطعات یدکی نیز بایستی از برند و فروشگاه مطمئنی قطعات مورد نیازتان را خریداری کنید.

اصالت نام و نشان کوماتسو بر هیچ کسی پوشیده نیست. کوماتسو که به زبان ژاپنی به معنی درخت کاج کوچک است نام یک شرکت ژاپنی است که یکی از بزرگترین سازندگان بیل مکانیکی، بلدوزر، لودر و جرثقیل و دیگر ماشین آلات بزرگ جهان است. این شرکت در سال ۱۹۱۷ میلادی تاسیس شده و هم اکنون جز برترین شرکت های کشور ژاپن و دنیا به شمار می آید.

خوشبختانه محصولات این شرکت در بازارهای داخلی وجود دارند و شما می توانید قطعات یدکی تولیدی توسط این برند معتبر را تهیه کنید. البته که برای خرید این قطعات نیاز دارید فروشگاه کوماتسو معتبری را بیابید که اجناس اصلی و درجه یک را به شما تحویل دهد.

قطعات یدکی کوماتسو اصل را از کجا بخریم؟

اگر این امکان وجود داشت که از خود وب سایت کوماتسو به نشانی komatsu.com خرید قطعات یدکی را انجام می دادیم، خیالمان از بابت اصل بودن و کیفیت قطعات راحت بود. اما به دلایل بسیاری این کار امکان پذیر نیست. در داخل کشور، شرکت ها و فروشگاه های بسیاری در زمینه فروش قطعات یدکی کوماتسو فعالیت می کنند. بورس بازار لوازم یدکی بیل مکانیکی در ایران، کلان شهر تهران است. لوازم کوماتسو در تهران به راحتی پیدا می شوند اما یافتن قطعات یدکی کوماتسو اورجینال کار راحتی نیست. اگر می خواهید با اطمینان و آسودگی خاطر قطعات اورجینال و باکیفیت تهیه کنید، پیشنهاد می کنیم حتما از فروشگاه های معتبر استفاده کنید. یکی از معتبرترین فروشگاه های قطعات کوماتسو ، مجموعه تراک کوماتسو است.

شرکت تراک کوماتسو (truckkomatsu.com) از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را با هدف تامین قطعات ماشین الات سنگین راهسازی و معدنی آغاز کرده است و در طی این سال ها عملکرد درخشانی داشته است. هم اکنون بسیاری از شرکت های بزرگ عمرانی کشور با این مجموعه همکاری دارند. خرید قطعات یدکی کوماتسو از همچین شرکت بزرگ و معتبری می تواند خیال شما را از بابت با کیفیت بودن قطعات راحت کند.

Komatsu excavator parts

از آن جا که این محصولات وارداتی هستند و به قیمت ارز وابسته اند، نمی توان قیمت ثابتی بر آن ها در نظر گرفت. برای فهمیدن قیمت به روز قطعات می توانید با پشتیبانی فروشگاه های قطعات یدکی در تماس باشید. به عنوان مثال اگر قصد یافتن قیمت پمپ مادر بیل مکانیکی کوماتسو را دارید تنها کافی است به وب سایت تراک کوماتسو مراجعه کنید و از طریق راه های ارتباطی درج شده با مشاوران و کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

پمپ مادر بیل مکانیکی کوماتسو

انواع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو

قطعات یدکی کوماتسو برای ماشین بیل مکانیکی را می توان در چند دسته تقسیم بندی کرد. این دسته ها عبارت اند از:

  • قطعات یدکی برقی بیل مکانیکی

از آن جا که ماشین بیل مکانیکی به سیستم هوشمند مجهز است، قطعات برقی نقش مهمی در عملکرد آن ایفا می کنند و اگر از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشند، تمامی فعالیت ها دچار مشکل می شود. از جمله مهم ترین قطعات برقی می توان به کامپیوتر و مانیتور بیل مکانیکی اشاره کرد. کامپیوتر وظیفه کنترل وسایل الکتریکی را به عهده دارد و تمامی اعلان ها توسط مانیتور به اپراتور بیل مکانیکی اطلاع داده می شود.

سنسورها وظیفه پایش پارامترهای مختلف را به عهده دارند که اگر از محدوده مجاز خارج شدند اخطار دهند و اپراتور را متوجه خطر کنند. به عنوان مثال بیل مکانیکی ها در محدوده فشار خاصی کار می کنند و اگر فشار بیش از حد زیاد شود امکان آسیب رسیدن به بدنه و بروز مشکلات جدی وجود دارد. وظیفه سنسور فشار این است که اگر فشار کاری بیل مکانیکی بیش از حد زیاد شد فورا به اپراتور اطلاع رسانی کند. بهتر است از سنسورهایی استفاده کنید که دقت بالایی دارند.

از دیگر قطعات یدکی کوماتسو برای بیل مکانیکی می توان به شیر کنترل اشاره کرد. اساس کار ماشین بیل مکانیکی با استفاده از سیستم هیدرولیکی است. استفاده از شیر کنترل برای تنظیم فشار در سیستم های هیدرولیکی ضروری است و اگر این قطعه آسیب ببیند عملا امکان استفاده از بیل مکانیکی وجود ندارد. پیشنهاد می کنیم از شیر کنترل هایی استفاده کنید که در برابر فشارهای بالای مقاوم باشند.

به جرئت می توان گفت قلب تپنده هر سیستم هیدرولیکی، پمپ ها هستند. این موضوع به خوبی جایگاه پمپ ها در ماشین بیل مکانیکی را شرح می دهد. اگر از پمپ های با کیفیت و خوبی استفاده نکنید امکان بروز مشکلات و خسارات مالی و جانی وجود دارد.

شما می توانید با استفاده از لوازم یدکی پمپ مادر بیل مکانیکی و پمپ سروو بیل مکانیکی کوماتسو خیالتان را از بابت کیفیت راحت کنید.

  • قطعات موتور بیل مکانیکی کوماتسو

اهمیت موتور در ماشین آلات راهسازی بر هیچ کسی پوشیده نیست. سیستمی که از انرژی احتراق استفاده می کند تا بیل مکانیکی را به حرکت درآورد. قدرت پمپ و دیگر وسایل برقی و مکانیکی ماشین بیل مکانیکی از موتور گرفته می شود. بنابراین اگر کوچکترین مشکلی در آن رخ دهد، تمام فعالیت ها متوقف خواهند شد.

اگر موتور بیل مکانیکی شما دچار مشکلی شده است حتما از قطعات باکیفیت و اورجینال استفاده کنید. از آن جا که موتور بیل مکانیکی ها با یک دیگر تفاوت دارد قبل از خرید قطعات بهتر است حتما با کارشناس یا متخصصی صحبت کنید.

  • سایر قطعات یدکی کوماتسو

لوازم یدکی زیر بندی بیل مکانیکی شامل ناخن بیل مکانیکی، درپوش چرخ، زنجیر حرکتی و …. لوازم یدکی چکش یا پیکور بیل مکانیکی، لوازم داخل کابین بیل مکانیکی مانند پنل کولر، شیشه اتاقک؛ لوازم چرخ بیل مکانیکی و لوازم پاکت بیل مکانیکی از جمله دیگر قطعات مهمی است که توسط شرکت کوماتسو تولید می شود و در صورت نیاز می توانید از آن ها استفاده کنید.

جمع بندی

از آن جا که ماشین آلات راه سازی مانند بیل مکانیکی عملکرد و سیستم پیچیده ای دارند، تامین قطعات یدکی آن ها به یک دغدغه اساسی تبدیل شده است. شرکت کوماتسو پس از شرکت کاترپیلار بزرگ ترین و موفق ترین شرکت سازنده ماشین آلات راه سازی و عمرانی همچون بیل مکانیکی است. خرید قطعات یدکی کوماتسو اصلی از مجموعه تراک کوماتسو می تواند دغدغه شما را برطرف کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 48 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 20 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.