سرمایه گذاری مستقیم نیمه دوم بورس امروز، سهامداران را امیدوار کرد / زور «فملی» به «شستا» نرسید - اینوست دایرکت

به گزارش تجارت‌نیوز، در پایان معاملات بازار سهام در دومین روز آذرماه، شاخص کل بورس پس از ۶ روز مثبت با افتی ۰٫۵۶ درصدی به کار خود خاتمه داد. این در حالی بود که شاخص کل هم‌وزن نیز ۰٫۲۳ درصد کاهش یافت. معاملات امروز بازار سهام در حالی به پایان رسید که شاخص کل بورس در ابتدای معاملات حدود ۳۰ هزار واحد ریخته بود اما پس از حدود ۴۵ دقیقه روند معاملات بهبود یافت و در نهایت میزان افت شاخص به ۷ هزار واحد رسید.

در جریان معاملات امروز بورس بیش از یک میلیون و ۵۶۱ هزار معامله انجام شد که طی آن ۱۷٫۵ میلیارد سهم با ارزش حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان داد و ستد شد. سه نماد فارس، فولاد و شستا تاثیرگذارترین نمادها بر منفی شدن شاخص کل بورس بودند و معاملات مثبت فملی و کچاد نیز نتوانست از منفی شدن شاخص کل جلوگیری کنند.

در بازار فرابورس نیز شاخص کل نزدیک یک واحد افت کرد و ارزش معاملات نیز ۶٫۵ هزار میلیارد تومان به ثبت رسید.

در معاملات امروز بورس همچنین دو گروه خودرویی و فلزات اساسی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند و در مجموع حدود ۵ هزار میلیارد تومان داد و ستد شدند. همچنین سه نماد شستا، خودرو و خساپا نیز پرمعامله‌ترین نمادهای بورس بودند.
بورس در حالی امروز به روند صعودی چند روز اخیر خود پایان داد که پیش‌بینی می‌شود با توجه به حجم خوب معاملات و همچنین بهبود روند معاملات در اکثر نمادهای شاخص ساز در نیمه دوم بازار، فردا شاخص کل مجددا سبزپوش شود.

مهمترین اتفاقات امروز بورس را در این ویدئو مشاهده کنید.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 262 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 30 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها