سرمایه گذاری مستقیم تحصیل پرستاری در نیوزلند - اینوست دایرکت

مزایای تحصیل پرستاری در نیوزلند

بهتر است اول‌ازهمه، به مزایای تحصیل پرستاری در نیوزلند بپردازیم. پرستاری در نیوزلند یکی از پرطرف‌دارت رین دوره‌ها است، عمدتاً به این دلیل که پرستاران آموزش‌دیده در استرالیا و نیوزلند در سراسر جهان تقاضای زیادی دارند. بهترین نکته در مورد تحصیل پرستاری در نیوزلند این است که دانشگاه‌ها حداقل شرایط ورود رادارند. دانشجویان با نمرات متوسط نیز ​​می‌توانند به‌راحتی دربرترین دانشگاه‌های پرستاری نیوزلند پذیرش بگیرند.

همچنین، هیچ محدودیت سنی برای تحصیل در نیوزلند وجود ندارد و هر کس با هر سنی می‌تواند برای تحصیل در نیوزلند اقدام کند. کیفیت آموزش پرستاری در نیوزلند نیز بالا بوده و مورد تأیید بسیاری از کشورهای دنیا می‌باشد.

سازمان پرستاران نیوزلند، نهاد اتحادیه پرستاران نیوزلند است. این‌یک اتحادیه فوق‌العاده قوی است که با دولت و نهادهای بهداشتی مستقل مذاکره کرده است تا شرایط کاری فوق‌العاده‌ای را برای بیش از ۴۶۰۰۰ پرستار و کارمند بهداشت در این کشور تضمین کند. این بدان معناست که پرستاران در نیوزلند به‌خوبی محافظت می‌شوند و موقعیت قوی در مورد شرایط اشتغال دارند.

دوره‌های پرستاری نیوزلند به‌طورکلی در سطح بین‌المللی بسیار شناخته‌شده هستند. درنتیجه کسی که پرستاری را در نیوزلند بخواند، می‌تواند به‌آسانی به کشورهای مشابه، مانند استرالیا یا انگلستان مهاجرت کند

شرایط تحصیل پرستاری در نیوزلند

شرایط تحصیل پرستاری در نیوزلند نسبت به بسیاری از کشورها مناسب و آسان است. برای تحصیل پرستاری در نیوزلند نیاز به مدرک یا دوره خاصی قبل از ورود به تحصیل نمی‌باشد. تحصیل پرستاری در نیوزلند در سه دوره‌ی لیسانس و فوق‌لیسانس و دکتری امکان‌پذیر می‌باشد. پس شرایط تحصیل در هر یک از دوره‌ها را جداگانه بررسی می‌کنیم.

شرایط تحصیل پرستاری در مقطع کارشناسی در نیوزلند

برای دوره‌های لیسانس پرستاری در نیوزلند، به مدرک آیلتس ۶  یا تافل ۸۰ و مدرک دیپلم مرتبط با علوم‌تجربی نیاز است. البته نمرات زیست‌شناسی، شیمی و فیزیک باید برابر یا بالاتر از ۷۵% باشد.

شرایط تحصیل پرستاری در مقطع کارشناسی ارشد در نیوزلند

برای دوره‌های لیسانس پرستاری در نیوزلند، به مدرک آیلتس ۵/۶  یا تافل ۹۰ و مدرک کارشناسی مرتبط با پرستاری نیاز است. معدل مدرک کارشناسی باید برابر یا بیشتر از B باشد.

نکته: برخی مؤسسات و دانشگاه‌ها به مدرک آیلتس ۷ و همچنین سابقه کاری هم نیاز دارند.

شرایط تحصیل پرستاری در مقطع دکتری در نیوزلند

برای دوره‌های دکتری پرستاری در نیوزلند، به مدرک آیلتس ۵/۶  یا تافل ۹۰ و مدرک کارشناسی ارشد پرستاری یا مرتبط با پرستاری نیاز است. معدل مدرک کارشناسی ارشد بسته به دانشگاه باید برابر یا بیشتر از B  یا B+ باشد. برای دکتری پرستاری در برخی دانشگاه به سابقه کاری نیز نیاز است.

خب تا به اینجای مقاله درباره مزایا و شرایط تحصیل پرستاري صحبت کردیم. حالا برویم ببینیم برای تحصیل در این رشته به چه مدارکی احتیاج داریم.

تحصیل پرستاری در نیوزلند، اخذ پذیرش

اخذ پذیرش در رشته پرستاری هم مثل هر رشته دیگری نیاز به ارائه یکسری مدارک دارد. مدارک اخذ پذیرش در نیوزلند در رشته پرستاری به شرح زیر می‌باشد:

  • مدارک تحصیلی قبلی شخص متقاضی مانند دیپلم یا مدرک لیسانس و ریزنمرات ترجمه‌شده
  • گذرنامه
  • عکس پرسنلی
  • رزومه تحصیلی قوی
  • انگیزه نامه تحصیلی (یک نامه با حدود ۳۰۰ کلمه که توضیح می‌دهد چرا تحصیل پرستاری را انتخاب کرده‌اید و چرا احساس می‌کنید یک پرستار خوب خواهید بود. ویژگی‌های شخصی خود را که مناسب بودن شمارا نشان می‌دهد ذکر کنید.)
  • حداقل دو عدد توصیه‌نامه
  • مدرک زبان
  • مدارک سابقه کاری در صورت الزام برای داشتن سابقه کاری

۵ دانشگاه برتر برای تحصیل پرستاری در نیوزلند

نیوزلند دارای دانشگاه‌های معتبری در سطح جهانی است. چندین دانشگاه معتبر نیوزلند، دوره‌های پرستاری را ارائه می‌دهند. کیفیت آموزش و دوره‌های تحصیلی در این دانشگاه‌ها بالا بوده و تحصیل در این دانشگاه‌ها متقاضیان زیادی دارد. در این بخش ۵ دانشگاه برتر در نیوزلند برای تحصیل پرستاری را معرفی می‌کنیم.

تحصیل پرستاری در دانشگاه اوکلند (Auckland University)

 

دانشگاه اوکلند بهترین دانشکده پرستاری در نیوزلند را دارد که در پایتخت مستقر است و فرصت تحصیل برای بیش از ۴۰،۰۰۰ دانشجو در محوطه دانشگاه را مهیا می‌کند. این دانشگاه در سال ۱۸۸۳ افتتاح‌شده و دارای هشت دانشکده در سطح شهر و حومه آن است.

مدارک و دوره‌های دانشکده پرستاری دانشگاه اوکلند مورد تأیید شورای پرستاری نیوزلند است. آموزش در این دانشکده با برنامه‌های تحقیقاتی و عملی پیوند خورده و تحقیق محور است و آموزش‌های بالینی را به‌خوبی آموزش می‌دهد. تحصیل پرستاری در این دانشگاه در دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری امکان‌پذیر است.

طول دوره لیسانس این دانشگاه ۳ سال است و در محوطه Grafton تدریس می‌شود. موضوعات آن گوناگون بوده و دارای پرستاری سلامت روان تا پرستاری سالمندان است. و اینکه دوره‌های سلامت مخصوص نواحی مائوری و اقیانوس آرام و همچنین مدیریت و رهبری درزمینهٔ پرستاری نیز پوشش داده می‌شود.

تحصیل پرستاری در دانشگاه مسی (Massey University)

دانشگاه مسی نیوزلند در پالمرستون شمالی مستقر است و پردیس‌هایی در آلبانی و ولینگتون نیز دارد. این تنها دانشگاه در نیوزلند است که  رشته هایی در عرصه های گوناگون مانند هوانوردی و علوم نانو ارائه می‌دهد و به‌ویژه برای دوره‌های کشاورزی خود خیلی مشهور است.

دانشکده پرستاری این دانشگاه در شعبه‌ی ولینگتون مستقر است و دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری را عرضه می‌دهد. همه این دوره‌ها توسط شورای پرستاری نیوزلند، مورد تأیید هستند. دوره کارشناسی پرستاری در این دانشگاه سه‌ساله است و دانشجویان می‌توانند در اوکلند و ماناواتو و اینکه ولینگتون ثبت‌نام کنند.

در حین تحصیل پرستاری در این دانشکده برتر پرستاری، استفاده کامل از مجموعه‌های شبیه‌سازی پرستاری در محوطه دانشگاه به دانشجویان آموزش داده می‌شود. همچنین شرکت در آزمایشگاه‌های Empathy نیز یکی دیگر از مزایای تحصیل پرستاری در این دانشگاه است. در این آزمایشگاه‌ها، موقعیت‌های دشوار پرستاری شبیه‌سازی می‌شوند.

تحصیل پرستاری در دانشگاه صنعتی اوکلند (AUT)

دانشگاه صنعتی اوکلند (AUT)، یکی از بهترین دانشگاه‌های پرستاری در نیوزلند، یک دانشگاه نسبتاً جوان است که در سال ۲۰۰۰ در پایتخت نیوزلند شکل گرفت. پس‌ازاینکه دانشکده فنی سابق که در ابتدا در سال ۱۸۹۵ افتتاح‌شده بود، به دانشگاه تبدیل شد. بااین‌حال، سنت تدریس در پنج دانشکده‌ی آن به بیش از ۱۰۰ سال پیش‌برمی گردد.

پرستاری و مامایی دو زمینه‌ی تخصصی AUT هستند و در اینجا می‌توانید برای کارشناسی علوم بهداشتی با گرایش پرستاری تحصیل کنید. این برنامه تمرینات بین حرفه‌ای را آموزش می‌دهد و به دنبال این است که تاحدامکان، محیط مراقبت واقعی را شبیه‌سازی کند. دو دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد پرستاری در این دانشگاه ارائه می‌شود.

مدرک کارشناسی پس از سه سال تحصیل تمام‌وقت به پایان می‌رسد، در پایان این دوره دانشجویان می‌توانند پس از امتحان شورای پرستاری ایالتی نیوزلند، برای پرستاری ثبت‌نام کنند. برای پذیرش در دوره کارشناسی ارشد پرستاری در این دانشگاه، به مدرک آیلتس ۷ نیاز است.

تحصیل پرستاری در دانشگاه ویکتوریا ولینگتون (Victoria University of Wellington)

دانشگاه ویکتوریا ولینگتون که در سال ۱۸۹۷ افتتاح شد، به خاطر رشته‌های حقوق و علوم‌انسانی و همچنین علوم آن معروف است. دانشکده پرستاری، مامایی و عملکرد بهداشتی این دانشگاه ۷۰ سال است که در حال پیشرفت است. این دانشکده دوره‌هایی را برای دانشجویانی که به دنبال آموزش در عرصه های گوناگون مراقبت هستند، اضافه کرده است.

هدف این دانشگاه ارائه دوره‌هایی است که مستقیماً با رشته‌های مراقبت‌های بهداشتی به‌روز جهانی مرتبط است. هدف دیگر، انجام تحقیقات بر روی بهبود سلامت و رفاه در تمام دنیا است.

برنامه کارشناسی ارشد پرستاری ۴  ترم سه‌ماهه است و کلاس‌ها، آموزش‌ها و تجربیات یادگیری بالینی را در ولینگتون ترکیب می‌کند. این دانشگاه دوره دکتری پرستاری نیز ارائه می‌دهد که به حداقل ۵ سال سابقه کاری احتیاج دارد.

تحصیل پرستاری در مؤسسه صنعتی یونیتک (Unitec Institute of Technology)

آخرین مورد از بهترین دانشکده‌های پرستاری در نیوزلند، مؤسسه صنعتی یونیتک است که در اوکلند مستقر است و بزرگ‌ترین مؤسسه آموزشی در کشور است. این مؤسسه در سال ۱۹۷۶ بانام مؤسسه فنی کارینگتون افتتاح شد و با تکامل به دانشکده‌های وسیع‌تر و تخصص‌های بیشتر نام خود را تغییر داد.

بخش مراقبت‌های بهداشتی در یونیتک پرستاری و تصویربرداری پزشکی را پوشش می‌دهد و لیسانس پرستاری به دانشجویان عرضه می‌شود. این دوره سه‌ساله به صورت تمام‌وقت است. تمرکز این دوره تعادل بین آموزش در کلاس درس و تجربه بالینی است

تیم آموزشی این دانشکده چند فرهنگی است و به جنبه‌های چند فرهنگی مراقبت‌های بهداشتی وزندگی در نیوزلند توجه می‌شود. پس از پایان دوره، دانشجو واجد شرایط خواهد بود که برای آزمون شورای پرستاری نیوزلند درخواست دهد.

درآمد رشته پرستاری در نیوزلند و میانگین حقوق

حقوق فارغ‌التحصیلان دوره‌های پرستاری در نیوزلند بسته به تجربه، سطح تحصیلات و غیره متفاوت است. به‌طورکلی پرستاران در نیوزلند، درآمد خوبی دارند. سطح تجربه اساسی‌ترین عامل در تعیین حقوق پرستاری در نیوزلند است.

پرستاران ثبت‌نام‌شده بدون سابقه کار، سالانه تقریباً ۴۹۰۰۰ NZ$ دریافت می‌کنند. پرستاران ثبت‌نام‌شده با یک تا چهار سال سابقه کار، حدوداً بین ۵۱۰۰۰ تا ۵۷۰۰۰NZ$ دریافت می‌کنند.

پرستاران ثبت‌شده بدون سابقه کار، سالانه تقریباً ۵۴۰۰۰NZ$ دریافت می‌کنند. پرستاران ثبت‌شده با سه تا هفت سال سابقه حدوداً بین ۶۲۰۰۰ تا ۷۷۰۰۰NZ$ درآمد دارند. پرستاران ارشد ثبت‌شده باتجربه و مسئولیت بیشتر حدوداً بین ۷۹،۰۰۰ تا ۱۳۰،۰۰۰NZ$ درآمد دارند.

درآمد پزشک پرستار در نیوزلند نیز سالانه تقریباً ۱۳۰۰۰۰NZ$ است. با داشتن سابقه کاری خوب، این عنوان شغلی می‌تواند تا ۱۶۰۰۰۰NZ$ درآمد داشته باشد.

تحصیل پرستاری در نیوزلند و کلام پایانی

در این مقاله تلاش کردیم تمام آنچه شما برای تحصیل پرستاری در نیوزلند نیاز دارید را بیان کنیم. مزایا و شرایط تحصیل پرستاری، بهترین دانشگاه‌ها در رشته پرستاری و شرایط کاری پس از تحصیل نیز بررسی شد. اگر علاقه‌مند به تحصیل پرستاری در نیوزلند یا کار به‌عنوان پرستار در نیوزلند هستید، با پر کردن فرم ارزیابی رایگان ما، کارشناسان مجرب اسمارت اپلای با شما تماس گرفته و به شما مشاوره می‌دهند.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 120 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 3 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.