سرمایه گذاری مستقیم ورود قدرتمند شاخص کل به کانال 1.5 میلیون واحدی / صف خرید میلیاردی خساپا پس از بازگشایی - اینوست دایرکت

به گزارش تجارت‌نیوز، در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران با رشدی ۲٫۲ درصدی با قدرت وارد کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی شد. این در حالی بود که عملکرد شاخص کل هم‌وزن امروز نیز بهتر از شاخص کل بود.

در جریان معاملات امروز که ارزش معاملات حدود ۱۶ هزار میلیارد تومان بود، سه نماد شستا، فارس و خودرو بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند. همچنین سه گروه خودرویی، بانکی و فراورده‌های نفتی همانند هفته گذشته بیشترین ارزش معاملات امروز را نیز به خود اختصاص دادند.

معاملات امروز فرابورس نیز در حالی با رشد ۲٫۱ درصدی شاخص این بازار به پایان رسید که ارزش معاملات با رشد نسبت به روز گذشته ۷ هزار میلیارد تومان به ثبت رسید. در این بازار نیز مارون، آریا و کگهر بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص داشتند.

بازار سهام در حالی امروز معاملات خود را پایان داد که از ابتدای بازار سمت تقاضا بسیار قدرتمندتر از سمت عرضه بود اما در دقایق پایانی معاملات، فشار عرضه کمی بیشتر شد و بسیاری از نمادهای شاخص‌ساز صف‎های خرید خود را عرضه کردند. همچنین دو نماد وغدیر و خساپا که به دلیل نوسان قیمت ۵۰ درصدی متوقف بودند، امروز بازگشایی شدند.

مهمترین اتفاقات امروز بورس را در این ویدئو مشاهده کنید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 98 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 30 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها